If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Преди седмица се обзаведох с аларма с ключ в едно, отварящ се! Писна ми зимата да се мъча като замръзне. Иначе си имам два ключа аз...код карта нямам...ма няма да я мисля...скоро жената ще я кара
От София съм. Ключаря, който питах е в този Практикер на Цариградско шосе. Той е автоключар. Показах му ключа и той вика 50 лв. нищо не ми спомена за обучаване и т.н., казах че е с чип. Пак ще ида и тоя път ще се пробвам да си направя ,па да видим дали накрая няма да се окаже 120 лв.
колежке, щом ключа не става нито за отключване на вратите, нито за палене значи предназначението му е друго, обикновено алфите като нови са със два индентични ключа, при някои модели автомобили има един "мастер" клюц и един "авариен", с втория можеш да използваш 4-цифрен код за да дезактивираш имобилайзера и след това да го използваш като обикновин ключ, с изключен имобилайзер и алармена система, но твоя случай очевидно не е такъв..... така ,че първо трябва да се установи за какво служи товя "син" ключ, пък тогава да се отиде до ключара
Стига сте я притеснявали.....
Отива с ключа който ползва за палене на колата при ключаря и той ще и направи нов.......
Щом 2-рия ключ въобще не пасва ква е гаранцията, че картата е за нейния ключ и нейната кола.......
Ако и направи чипа по кода от картата и след това колата не може да запали, кой ще плаща?
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Стига сте я притеснявали.....
Отива с ключа който ползва за палене на колата при ключаря и той ще и направи нов.......
Щом 2-рия ключ въобще не пасва ква е гаранцията, че картата е за нейния ключ и нейната кола.......
Ако и направи чипа по кода от картата и след това колата не може да запали, кой ще плаща?
Ами пали с кода от картата, все едно аварийно. Ако запали - картата е нейната. А там има само механичния код на ключа и ПИН-а на имобилайзера
Здравейте, искам да ви питам така или иначе е отворена темата вече как да разбера дали ми е изключен имобилайзера,защото наскоро сменях акумулатор и не ми искаше после код нито нищо.И съм решил да си правя и аз аларма и ключ в едно дистанционно,но да знам повече подробности.
Имобилайзерът не иска код.
Може да разбереш по лампичката с жълто ключе на таблото - като дадеш на контакт светва за момент. Като разпознае ключа угасва.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
От София съм. Ключаря, който питах е в този Практикер на Цариградско шосе. Той е автоключар. Показах му ключа и той вика 50 лв. нищо не ми спомена за обучаване и т.н., казах че е с чип. Пак ще ида и тоя път ще се пробвам да си направя ,па да видим дали накрая няма да се окаже 120 лв.
Не се занимавай с глупости. Синият ключ най-вероятно не е за твоята кола, явно е станала грешка. И с 5 ключа да ти продадат алфа и 5-те трябва механично да отварят врати и да палят, няма начин да ти продадат кола с нарязан ключ, който не става никъде, ако има нужда ще ти дадат ампулата с имобилайзера и ненарязана заготовка.
Като ходиш в Практикер си вземи поне картата с кода и стискай палци поне той да е верен, аз бих ти препоръчал Миро http://mirva2.com/ключар-в-софия/ имаше тема във форума за услугите който предлага - транспондер код 2 и 3, вграждане на дистанционна в ключа........
---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 20:58 ----------
Стига сте я притеснявали.....
Отива с ключа който ползва за палене на колата при ключаря и той ще и направи нов.......
Щом 2-рия ключ въобще не пасва ква е гаранцията, че картата е за нейния ключ и нейната кола.......
Ако и направи чипа по кода от картата и след това колата не може да запали, кой ще плаща?
Колега повярвай няма начин да прочетеш кода от самия ключ при транспондер ключ 2 и нагоре, номера става само на транспондер 1. Версията на транспондера е щампована на самия ключ - кръгче с цифра в него и триъгълник. При код 2 и нагоре след всеко загасяне на колата ЕКУ-то записва нов код на ключа. Вариантите за решаване на проблема са няколко
- най-евтин: прави се заготовка или 2,3 колкото ти е кеф без транспондери - прости ключове, лепиш оригиналния ключ под кората на волана, близо до намотката и си свиркаш, ама нямаш имобилайзер на практика.
- най-скъп: отиваш при официалния представител на марката, даваш си вин номера и данните, стискаш палци колата ти да не е крадена или да е правена застрахователна измама, кихаш едни 450лв, чакаш 2 седмици и ти дават кода на хартиика, отиваш при ключар и с кода си правиш ключ
-ако имаш картичка с 5 цифрения софтуерен код лесно могат да ти програмират до 5 ключа
- ако нямаш кода - отиваш с колата или сваляш централата на имобилайзера при ключар дето разбира, отварят централата и от чипа вадят кода, с този код могат да ти нправят ключ или да запалиш авариино с педала на газта.
- ако ти се прецака ЕКУ или централа на имо. Взимаш ЕКУ, караш го на доктор да го ремапнат и пак нямаш имо.
Всичко това е дъвкано поне 100 пъти във форума.
Както писах по нагоре, скоро си изгубих единствения ключ за колата, но имах късмета да ми го върнат от МВР.
Сега му извадих чипа и го сложих в едно дистанционно от няква аларма за кола. Тва дистанционно си седи в колата, като я паля просто го държа и него докато изгасне лампата за кода (1сек.)
Тея дни ще си направя обикновен ключ (без чип) и ще си боравя с него, а оригиналния червения ще си го държа вкъщи.
Колега повярвай няма начин да прочетеш кода от самия ключ при транспондер ключ 2 и нагоре, номера става само на транспондер 1. Версията на транспондера е щампована на самия ключ - кръгче с цифра в него и триъгълник. При код 2 и нагоре след всеко загасяне на колата ЕКУ-то записва нов код на ключа. Вариантите за решаване на проблема са няколко
- най-евтин: прави се заготовка или 2,3 колкото ти е кеф без транспондери - прости ключове, лепиш оригиналния ключ под кората на волана, близо до намотката и си свиркаш, ама нямаш имобилайзер на практика.
- най-скъп: отиваш при официалния представител на марката, даваш си вин номера и данните, стискаш палци колата ти да не е крадена или да е правена застрахователна измама, кихаш едни 450лв, чакаш 2 седмици и ти дават кода на хартиика, отиваш при ключар и с кода си правиш ключ
-ако имаш картичка с 5 цифрения софтуерен код лесно могат да ти програмират до 5 ключа
- ако нямаш кода - отиваш с колата или сваляш централата на имобилайзера при ключар дето разбира, отварят централата и от чипа вадят кода, с този код могат да ти нправят ключ или да запалиш авариино с педала на газта.
- ако ти се прецака ЕКУ или централа на имо. Взимаш ЕКУ, караш го на доктор да го ремапнат и пак нямаш имо.
Всичко това е дъвкано поне 100 пъти във форума.
Колега, бъди така добър и не ми казвай на кого да вярвам и на кого да не вярвам.......
Това, че ти не знаеш, не означава, че няма начин.....
Винаги има хора които знаят повечко варианти от теб.....
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Колега, бъди така добър и не ми казвай на кого да вярвам и на кого да не вярвам.......
Това, че ти не знаеш, не означава, че няма начин.....
Винаги има хора които знаят повечко варианти от теб.....
Братле, колегата е прав. Само, че не е от код 2, а от код 3 историята
аз съм с код 2 нямам код карта,но ми направиха нов чип на който цената беше 100 лв. след това си нарязох и самия ключ и всичко излезе 120 лв. и стана вече около 2 месеца няма проблеми.Колега danniel,по добре си направи ключ,ако искаш пиши да ти кажа къде да отидеш.
Здравейте,
Надявам се на малко помощ.
Наскоро си купих Алфа 156, 1,6 бензин, понеже ми е първата такава кола, не съм наясно много с ключовете. Купих я с един червен ключ, с който паля и втори /син/ в едно пликче + някаква карта с код. Този вторият за никъде не става /съвсем различен е от червения/. ?!? Дали е станала някаква грешка или това е някакъв код ключ. /и ако е така за какво служи/?
Смятам да си направя още един червен /с чип/ за палене, в Практикер ми казаха, че е 50 лв. Така ли вървят навсякъде?
Благодаря предварително
Аз купих моята с два червени оригинални ключа, картата с кода и едно по -малко ключе.
Оказа се, че това ключе било за алармата. Това го разбрах, след като изтървах единственото дистанционно в река Струма. Отидох до колата отворих капака и с две движения обезвредих тази "сложна" аларма. Смъкнах два бушона, разположени по-дължина на кабела и колата вече остана без аларма. После като се прибрах, видях, че на корпуса на алармата има ключалка и там пасна онова ключе.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment